Customer Support is cruciaal
De uitvoering is vaak lastig door veranderende klantverwachtingen en een tekort aan talent. CloudTeams biedt het gemak van jullie eigen flexibele schil op afstand.
De uitvoering is vaak lastig door veranderende klantverwachtingen en een tekort aan talent. CloudTeams biedt het gemak van jullie eigen flexibele schil op afstand.
Betaalbare en schaalbare Customer Support op afstand, ondersteund door Nederlands management, technologie & A.I.
Retentie en klantenbinding zijn essentieel, dus steeds meer organisaties zien Customer Support als onderscheidende factor.
Dat is terug te zien in data, want organisaties die klantenservice zien als een value center behalen 3,5x meer omzetgroei.
Door de veranderende verwachtingen van klanten is het contact met hen steeds belangrijker geworden. Klanten verwachten een omnichannel service ervaring en binnen enkele minuten hulp.
82% van klanten zegt dat een positieve customer experience zal bijdragen aan herhaal aankopen
Talent is schaars! Het kost organisaties veel tijd en geld om de juiste mensen aan te trekken, op te leiden en te behouden.
Het vervangen van een eigen supportmedewerker kost circa €14.000,-
CloudTeams biedt een verscheidenheid aan oplossingen om jullie team te versterken en klanttevredenheid te verhogen. Of het nou gaat om 24/7 klantenservice of extra support met backoffice activiteiten.
Wij selecteren de beste outsourcing partners en ontzorgen jullie in alle HR gerelateerde zaken.
Nederlands management
Focus op recruitment process
Volledige onboarding & training
Wij sluiten aan op jullie manier van werken en essentiële technologie. Wij voegen onze tools en A.I. Coach toe waar nodig.
Naadloze integratie met jullie technologie
Reporting tools
A.I. Coach
Wij garanderen hoge kwaliteit door onze bewezen manier van werken.
Heldere taakverdeling
Dag start tussen teams
Monitoring en bijsturing
Nederlands management
“We merkten al snel dat de kwaliteit goed was”
Director Customer Experience van Homerr