Customer Support is cruciaal

De uitvoering is vaak lastig door veranderende klantverwachtingen en een tekort aan talent. CloudTeams biedt het gemak van jullie eigen flexibele schil op afstand.

Demo aanvragen

Onze
oplossing 

Betaalbare en schaalbare Customer Support op afstand, ondersteund door Nederlands management, technologie & A.I.

Schalen van
support

Retentie en klantenbinding zijn essentieel, dus steeds meer organisaties zien Customer Support als onderscheidende factor.

Dat is terug te zien in data, want organisaties die klantenservice zien als een value center behalen 3,5x meer omzetgroei.

Optimaliseren
van klantervaring

Door de veranderende verwachtingen van klanten is het contact met hen steeds belangrijker geworden. Klanten verwachten een omnichannel service ervaring en binnen enkele minuten hulp.

82% van klanten zegt dat een positieve customer experience zal bijdragen aan herhaal aankopen

Aantrekken
van talent

Talent is schaars! Het kost organisaties veel tijd en geld om de juiste mensen aan te trekken, op te leiden en te behouden.

Het vervangen van een eigen supportmedewerker kost circa €14.000,-

Onze succesformule

Hoe het
werkt

CloudTeams biedt een verscheidenheid aan oplossingen om jullie team te versterken en klanttevredenheid te verhogen. Of het nou gaat om 24/7 klantenservice of extra support met backoffice activiteiten.

Wij selecteren de beste outsourcing partners en ontzorgen jullie in alle HR gerelateerde zaken.

  • Nederlands management

  • Focus op recruitment process

  • Volledige onboarding & training

Wij sluiten aan op jullie manier van werken en essentiële technologie. Wij voegen onze tools en A.I. Coach toe waar nodig. 

  • Naadloze integratie met jullie technologie

  • Reporting tools

  • A.I. Coach

Wij garanderen hoge kwaliteit door onze bewezen manier van werken. 

  • Heldere taakverdeling

  • Dag start tussen teams

  • Monitoring en bijsturing

  • Nederlands management

Vrijblijvend demo

Offerte
aanvragen

“We merkten al snel dat de kwaliteit goed was”

Sam van Gelder

Director Customer Experience van Homerr